Noslēpumi, ko atklāj iepazīšanās portāla bildes, par to īpašniecēm II daļa
12. Nākamā paciente savai iepazīšanās anketai izvēlas bildes pie svešiem, kā likums dārgiem, auto, bildes no burziņiem un visam klāt arī kādu izaicinošā pozā. Acīm redzams, kas viņai dzīvē šķiet svarīgākais – materiālās vērtībās. Šī meitene ir sekla labuma meklētāja. Ja gribi kļūt par viņas sponsoru, pareizi izspēlējot kārtis, varēsi apmaiņā pret dārgām dāvanām dabūt seksu. Ja tevi interesē cilvēks, ar kuru būtu patīkami pavadīt laiku, labāk skaties uz bildi blakām.
13. Vēl viena tusētāja. Protams, bilde ar kokčiku, bildes burziņos, ar draudzenēm un tamlīdzīgi. Šī nav meitene dziļām sarunām. Un nez vai sarunām vispār. Viņa meklē izklaides. Diemžēl ne tās, ko vēlies Tu. Vērsīšu tavu uzmanību uz to, ka tusiņos vīriešu pietiek. Ko viņa dara iepazīšanās portālā? Ļoti vienkārši, pašapliecinās uz norūpējušos nūģu rēķina. Viņas mērķis ir dzīvoties uz zema pjedestāla, nevis satikt interesantus cilvēkus. Tāda, lūk, viņai izklaide. Dabūt no ekrāna savās rokās šādu cacu būs visai grūti. Personīgi es nemēdzu pārmaksāt par otršķirīgu preci, tāpēc labāk savu laiku veltu tām, kas tiešām ir tā vērtas.
14. Nu ko, klīniskie gadījumi ir garām. Tagad būs sīkie defektiņi. Šī jaunkundze ir interesanta ar to, ka piedāvā reālu izaicinājumu. Viņa iepazīšanās portālā izvēlas publicēt profesionāli taisītas bildes visā augumā. Kā likums izskatās nevainojami kā nepaskaties. Pašā anketā parasti aprakstos par sevi neizplūst. Šī meitene apzinās savu augsto cenu un to reklamē. Viņas mērķis arī ir sponsors. Kā saka angliski runājošie “High maintenance girl” (ar augstām uzturēšanas izmaksām). Tomēr atšķirībā no meitenes nr.12, šī nav gluži tukša loze. Ja pratīsi nolikt viņu pie vietas, var sanākt, kas interesants. Uz interesantu sarunu gan neceri. Viņa ir uz sevi vērsta un auksta. Ja pratīsi būt lecīgs un asprātīgs, ļoti iespējams tev izdosies viņu iekvēlināt un novirzīt no seklā mērķa. Nepārproti, naudas maisu viņa tāpat atradīs, bet tev paliks mīļākā loma. Galu galā tas manā uztverē nav sliktākais variants – ir būts, ir darīts. Kaut kur iekšā pat nedaudz patīkami, ka vari uzlikt ragus kādam “kruķītājam” lendkrūzerī.
15. Šai dāmai ir cits trūkums, ja to vispār tā var nosaukt. Es drīzāk teiktu, ka tas ir faktors, kas jāņem vērā. Triks slēpjas tajā, ka visi portreti un bildes tuvplānā ir izvēlētas no profesionālu fotogrāfu darbiem. Ja vēl bildes ir pārapgaismotas, t.i. ļoti baltas, sieviete melo par savu vecumu. Kurš gan nevēlas izskatīties jaunāks?! Piemet pāris gadus, nu labi piecus un izlem, kas zina, var izrādīties tiešām interesanti.
Šie nav tik daudz triki kā pazīmes un pēdas, kam pievērst uzmanību. Jā, neliela šmaukšanās tajā ir. Tomēr kurš gan internetā saka visu patiesību. Skatoties tam garām vari ieraudzīt patieso ainu un tavs iespaids būs pilnīgāks. Nav teikts, ka visos gadījumos uzreiz jāver iepazīšanās anketa ciet, vienkārši jāapzinās, uz ko paraksties. Tas ir kā pērkot auto. Uzdzen uz stenda. Ja vari sadzīvot ar atrasto defektiņu, uz priekšu. Galvenais, ko no šī visa iegūsti ir ievērojams laika un iespējamo vilšanos ietaupījums.
Pīsiņš!
Paldies, ka lasīji!
Egoists
Iesaki arī draugiem!
Atslēgvārdi
iepazīšanās internetā, iepazīšanās portāli, iepazīšanās tehnika, padomi, profils, sociālie tīkli
12 lapaspuse
Pa lielam tā droši vien ir, bet medaļai ir arī otra puse Būtu labi rīkot piem. interešu tusiņus ar iepriekšēju pierakstu. Klātienē arī varētu notestēt potenciālos partnerus.
Es pierakstītos uz “Kaut ko dažādībai.. “